بازگردانی به تنظیمات پیش فرض در word و سایر برنامه ها

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران دارن اینکه وقتی تنظیمات Office به هم میخوره . دنبال جایی هستن که تنظیماتو به حالت اولیه برگردونن
اما تمام راه حل هایی که میرن نمیتونن این مشکل رو حل کنن حتی در بعضی از مواقع یک مشکلی پیش میاد که با نصب ویندوز هم برطرف نمیشه و حتی با نصب دوباره آفیس .


یکی از جدید ترین راه حل این مشکل رو به شما معرفی میکنم . ( توجه داشته باشین این راه حل برای تمام محصولات آفیس هست یعنی ورد . پاورپوینت . اکسل و… هست )
حتی در خیلی از نرم افزار هایی که نمیشه تنظیمات اونو دیفالت کنین هم کاربرد داره . فقط با یک فرق که در آخر همین مطلب به شما عرض میکنیم .

روش کار

به محل نصب آفیس یا نرم افزاری که میخوایین تنظیماتشو دیفالت کنین برین در قسمت سرچ مای کامپیوتر تایپ کنید Default یا سه کلمه اول یعنی Def .
روی برنامه ای که اومد راست کلیک کنید و با نوتپد notepad بازش کنید
بعد باز کردن با نوتپد بدون هیچ تغییری در نوتپد سیو کنید و حتما توجه داشته باشید که با پسوند reg .که مخفف ریجستری هست سیو کنید .
حال به محل سیو برین و برنامه ای که به وجود اومده رو اجرا کنید موقع اجرا با پیغام Yes , No مواجه میشین . روی Yes کلیک کنید تا ریجستری اعمال بشه بعد کامپیوتر رو ریست کنید . بعد از ریست شدن برنامه ای انتخاب کردین برای دیفالت کردن حتما دیفالت شده .
خیلی از برنامه های دیگه برای دیفالت کردن همین روشو پیش برین با این تفاوت که بعد از سرچ Def برنامه ای میخوایین انتخاب کنید بصورت ریجستری هست و نیاز به تبدیل اون با نود پد نیست . و باید اونو اجرا کنید و Yes بزنید .

امیدواریم مشکل شما از این طریق حل بشه.

ممنونیم که بار دیگه با بـایـوســـدان همراه بودین.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *