شرایط و قوانین استفاده از خدمات بایوسدان:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات بایوسدان به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت بایوسدان و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وبسایت بایوسدان از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وبسایت بایوسدان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات بایوسدان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است و یا بصورت مهمان با ثبت اطلاعات خود ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بایوسدان اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات بایوسدان استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بایوسدان ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بایوسدان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی )به درخواست شما پاسخ دهد.بدیهی بعد از خرید فایل یک نمونه فاکتور و رسید خرید به ایمیل ثبت شده شما ارسال خواهد شد که از این طریق می توانید پیگیری های بعدی را انجام دهید.لازم به ذکر است تنها نشانی معتبر برای ارسال ایمیل از جانب بایوسدانinfo@biosdan.ir می باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
وبسایت بایوسدان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
این وبسایت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بایوسدان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بایوسدان ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بایوسدان جزئی از اموال بایوسدان محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وبسایت بایوسدان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بایوسدان محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش سفارش خرید و پشتیبانی:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
بایوسدان به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن تنها از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری، به غیر از روزهای تعطیل رسمی کشور ، امکان پاسخگویی و پیگیری سفارشات و پشتیبانی میباشد.
با توجه به گستردگی دستگاهها و ایرادات و مشکلات آنها ،وبسایت بایوسدان هیچگونه مسئولیت و تضمینی بابت ارائه پشتیبانی فنی ندارد ولی تلاش خود را درجهت راهنمایی مشتریان و کاربران خود و ارائه سولوشن ها خواهد نمود.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بایوسدان به وسیله ارسال کد سفارش و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند .

نکات و راهنمای خرید:

تمام لینک های مربوط به دانلود فایل ها پس از پرداخت وجه اینترنتی فعال میشود و بایوسدان نسبت به تضمین سلامت لینک ها متعهد است و همواره یک نمونه پیش فاکتور و لینک دانلود را پس از پرداخت به ایمیل ثبت شده توسط کاربر و مشتری بایوسدان ارسال می گردد.پس نسبت به ثبت دقیق آدرس ایمیل خود دقت فرمائید.

چنانچه در فرآیند خرید و پرداخت و پس از آن مشکلی داشتید می توانید از طریق فرم ارتباط با ما مکاتبه و پیگیری نمایید.

نکتهنکته ای که حائز اهمیت است اینکه با توجه به گستردگی فایل ها و دستگاه ها بایوسدان در حد ممکن تلاش خود را کرده تا از سلامت فایل ها مطمئن شده و فایل های تست شده را در اختیار شما عزیزان قرار دهد ولی تست کردن و آزمایش تمام فایل ها کار زمان بری خواهد بود و هیچ مرجعی نسبت به سلامت 100% تمام فایل های خود مدعی نخواهد بود که ما نیز از این قاعده مستثنی نخواهیم بود لذا بایوسدان هیچگونه مسئولیتی در قبال ناسازگاری فایل ها با دستگاه شما ندارد.همچنین بیشتر فایل های موجود در سایت ، فایل های بکاپ گرفته شده یا به اصطلاح دامپ می باشند که تنها باید سخت افزاری و بوسیله دستگاه مخصوص پروگرام آیسی (پروگرامر) آپدیت شوند که شما عزیزان می بایست قبل از بروزرسانی دستگاه خود نسبت به گرفتن بکاپ های لازم مبادرت نمائید. در غیر اینصورت بایوسدان هیچگونه مسولیتی را در قبال سهل انگاری و خطاهای صورت گرفته نخواهد پذیرفت.

شرایط بازگشت وجه محصولات دانلودی :

چنانچه پس از خرید از وبسایت ، محتویات فایل خریداری شده با موارد ذکر شده در قسمت توضیحات مغایرت داشته باشد مشتری و کاربر محترم میتواند تنها تا 48 ساعت از زمان ثبت سفارش موارد را با ذکر دلیل و مستندات از طریق شماره های تماس پشتیبانی سایت و یا ارسال تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری خود در سایت بایوسدان اعلام نماید. طی 24 تا 72 ساعت پس از اعلام و ثبت گزارش مشکل بررسی و درصورت تایید اشتباه سایت موظف به ارسال فایل صحیح به مشتری بوده و در صورت عدم تامین فایل از جانب سایت ،پس از طی کردن مراحل اخذ مدارک بانکی مبلغ طی 24 ساعت به شما عودت داده خواهد شد. همچنین برای استرداد وجه، کاربر میبایست نام و نام خانوادگی خود را به طور کامل وارد نموده و مبلغ صرفا به شماره کارت مبدا واریز خواهد شد.

در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن فایل خریداری و بازگشت وجه امکان‌پذیر نمی باشد :

  • خرید اشتباه و یا پشیمانی از خرید؛
  • خرید تکراری و یا اشتباه در انتخاب فایل؛
  • عدم توجه به توضیحات و امکانات فایل و محصول؛
  • عدم توانایی در استفاده از فایل به دلیل ضعف دانش فنی و نداشتن تجهیزات مورد نیاز؛
  • تغییرات در نسخه‌های جدید فایل که حذف یا اضافه شدن برخی امکانات در محصول را به همراه داشته باشند؛
  • عدم نیاز به محصول؛
  •  عدم استفاده از محصول.
  • دقت نکردن به محتویات سبد خرید و خرید فایل و یا محصول اضافی

چنانچه کاربر فایل را دانلود نموده و فایل موجود در سایت با توضیحات درج شده در صفحه فروش فایل منطبق باشد مبلغ از سوی سایت استرداد داده نخواهد شد. لذا قبل از خرید توضیحات را کاملا مطالعه نمایید و محصول را بررسی نمایید. قابل ذکر است کاربران میتوانند قبل از خرید از طریق تماس تلفنی با پشتیانی سایت و یا ارسال تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری  سوالات خود را مطرح نمایند.

لطفا در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام در فرآیند خرید و یا درمورد محصولات فروشگاهی سایت قبل از خرید با شماره های تماس مندرج در بخش ارتباط با ما ، تماس گرفته و با کارشناسان ما گفتگو نمائید.
خرید و درج اطلاعات و ثبت سفارش توسط مشتری و کاربر عضو و مهمان در این سایت به منزله قبول و تایید تمام شرایط مندرج در این برگه می باشد.

11 بهمن ماه 1402